Faceți căutări pe acest blog

duminică, 22 februarie 2009

autobiografie intr-o oglinda sparta

sunt eu. un gand. o cifra. o adresa. imi place ploaia, ador diminetile cu miros de cafea si vanilie, urasc timpul si umbrelele, imi place culoarea verde, ma uit la pietre si tac, nu merg cu liftul, uneori ma urc in personale fara sa stiu unde sa ajung, imi scot hartiutele, scriu si gandesc, si vai, cat as fuma, si nu imi mai pasa de timp si de cat as vrea sa nu fiu eu insumi, mananc portocale, sunt zemoase, nu sunt verzi, ador marea si nisipul, imi place sa zbor, ma simt nimeni, uneori nu am identitate, nu stiu cum circula curentul prin pereti, urasc obiectele cu reflex, mananc ca sa mananc, nu-mi plac oamenii care vorbesc si nu spun nimic, am multe haine, ador tenesii, am un geamantan portocaliu cu fermoar, am o prietena si o cheama maria, am niste degete superbe, nu imi plac notele, merg cu 104, stau la etajul 2 si urc mereu pe scari, ador krakow si breakfasturile, imi place philip glas, am un rucas si ador teatrul, as dansa la infinit dar nu am poante, nu imi plac bancurile si semintele din pungi verzi, am betisoare parfumate si nu am prieteni, imi plac tuberozele si iernile cu zapada, moscova si esenin, profa de scenotehnica si dea loher, cunosc cativa actori si le spun pe nume, tata nu ma cunoaste, urasc telefoanele mobile, vreau sa merg pe strazi si sa ma pierd, nu stiu sa cant, imi pun intrebari.


















Niciun comentariu: